czwartek, 26 lipca 2012

Torcik czekoladowo- waniliowy


Kolejna propozycja podania. Biszkopt migdałowy jak w makowcu, u mnie tym razem z testowej partii zamrożonej na jakiś czas (doskonale się sprawuje po rozmrożeniu), na to mus czekoladowy a na samą górę waniliowa galaretka:
  • szklanka mleka;
  • 4g żelatyny;
  • łyżka fruktozy;
  • kilka kropel ekstraktu waniliowego.
Mleko zagotowujemy, dodajemy resztę składników, mieszamy do połączenia i zostawiamy, aż wystygnie. Jak zacznie gęstnieć wlewamy na zastygnięty mus czekoladowy. Wstawiamy do lodówki na 2-3 godziny.
Przed podaniem dekorujemy owocami.


1 komentarz:

  1. aniu robiłam wczoraj to ciasto i jest naprawdę obłędna w samku. Mam tylko pytanie o mus czekoladowy. Jak Ci wychodzi taki ładnie zgęstniały? Bo mój mimo całej nocy w lodówce nie zgęstniał tak jak ten na zdjęciu i troszkę spłynął mi z ciasta. Musiałam też dać najpierw galaretkę potem mus.
    Byłabym wdzięczna za radę, ciasto robilaś ściśle wg przepisu.

    pozdr
    Agata

    OdpowiedzUsuń